produk shaklee untuk kult

Malunya nak tunjuk muka dekat-dekat macam ni. Dah la kulit penuh jerawat.

.

Ni testimonial diri sendiri tau.

.

Gambar ni No Filter at all. Hanya pencahayaan dari dalam kereta je. Dua-dua gambar ni pun ambil dari dalam kereta.

.

Gambar sebelum tu diambil pada March 2018. Masa ni belum pakai Youth lagi dan kulit muka memang banyak ditumbuhi jerawat. Rawatan kulit macam-macam dah buat, dah gi jumpa pakar kulit sampai beribu-ribu jugak la berhabis.

.

Tapi hasilnya hanya sekejap saja. Lepas dua tiga minggu rawatan, kulit muka mula jadi macam sebelum-sebelum ni. Malu tak yah cakap la, nak keluar rumah pun memang malu giler sebab nanti mesti ada yang tegur dan pandang semacam je.

.

Pada April 2018 Kak Ngah mula berkenalan dengan Youth. Masa tu Shaklee baru melancarkan produk terbarunya. Masa mula-mula pakai terasa juga perubahannya tapi slow and steady je.

.

Orang kata nak kulit cantik dan sihat ni kena bersabar je dan ambil masa. Terfikir juga, kulit Kak Ngah dulu memang bertahun ditumbuhi banyak jerawat, takkan la hari ni pakai esok lusa dah jadi cantik macam cinderella.

.

Hari ni alhamdulillah sangat, Kak Ngah syukur dengan kulit sekarang.

  • Jerawat yang menimbun dulu alhamdulillah dah hilang
  • Kulit kemerah-merahan dulu pun dah lesap
  • Parut-parut kesan jerawat yang banyak tu pun dah beransur hilang
  • Kulit nampak lebih cerah dari sebelumnya
  • Jeragat pun makin pudar
  • Pores makin mengecil
  • Kulit muka dah kurang berminyak
  • Kulit lebih lembut dan licin

.

Alhamdulillah banyak sangat dah perubahan kulit muka jika nak dibandingkan dengan kulit muka yang dulu. Dengan Youth insyaAllah anda tidak akan rasa menyesal memilikinya.

.

Nak laburkan sedikit untuk kesihatan kulit tu tak salah jika dilaburkan pada tempat yang betul. Alhamdulillah suami pun dah tak komplen pasal kulit muka dah.”

.

Credit : FB Noor Zawani Suhaimin

 

Kenapa YOUTH Produk Shaklee Untuk Kulit Yang Patut Anda Pilih?

.

  1. 100% berasaskan tumbuhan semulajadi
  2. Bebas 1,500 bahan kimia yang boleh dipersoalkan
  3. Diformulasi secara spesifik untuk menangani pelbagai faktor penuaan kulit
  4. Keputusan klinikal tanpa kompromi (Ujian Indeks Usia Kulit)
  5. Youth adalah sebuah revolusi dengan 8 paten dan paten-diproses
  6. Bebas kekejaman (tiada ujian dilakukan ke atas haiwan)
  7. Diiktiraf oleh pakar dematologi
  8. Diuji oleh pakar oftalmologi

.

Klik Youth Shaklee untuk bacaan lanjut.

Baca juga Koleksi Testimoni Youth yang lain.

Ingin mencuba produk Youth dengan harga lebih menjimatkan?

Kategori

Arkib

SUBSCRIBE

WhatsApp chat