Nutriferon Shaklee Harga dan Keistimewaan

Merupakan revolusi dalam dunia sains sistem imun, Nutriferon Shaklee terdiri daripada ramuan fitonutrien, mineral dan ekstrak tumbuh-tumbuhan berpaten yang terbukti secara klinikal.

Formula berpaten eksklusifnya membekalkan perlindungan imun harian pada tahap tertinggi.

Nutriferon Shaklee merupakan satu-satunya suplemen interferon yang dicipta oleh Dr. Yasuhiko Kojima selepas kajian selama 40 tahun. Bersama-sama para pengkaji yang lain, mereka telah melakukan saringan dan ujian terhadap lebih 200 herba yang berbeza.

Akhirnya, terciptalah Nutriferon dengan ramuan proprietari ekstrak semulajadi, terdiri daripada biji labu, bunga safflower, biji plantago, bunga Japanese honeysuckle. Formulasi istimewa Nutriferon ini hanya boleh didapati eksklusif dari Shaklee sahaja.

nutriferon shaklee harga

.

INTERFERON MENGAKTIFKAN SISTEM PERTAHANAN ANDA

.

Setiap hari, badan kita tidak putus-putus ‘diserang’ oleh patogen dan kuman berbahaya dari persekitaran.

Ya. Sistem imun badan kita berfungsi untuk melindungi kita. Tetapi, pemakanan tidak seimbang dengan nurisi, stress, pencemaran dan keletihan dengan tugas harian melemahkan fungsi pertahanan ini.

.

Apa Itu Interferon?

Interferon ialah pengaktif kritikal sistem imun kita.

Ia mengawalselia tindakbalas sistem imun terhadap virus, kuman dan bahan-bahan asing lain yang cuba menembusi lapisan pertahanan tubuh.

Ia juga membantu memberi perlindungan terhadap pelbagai kuman berbahaya yang merupakan punca penyakit-penyakit berjangkit.

Menggalakkan penghasilan interferon di dalam tubuh adalah penting untuk memastikan sistem pertahanan dapat berfungsi dengan optimum.

Oleh kerana itu, Dr. Yasuhiko Kojima, pakar imun terkenal dunia yang menjumpai interferon pada tahun 1954 telah menghasilkan ramuan unik ekstrak tumbuhan semulajadi lalu menghasilkan Nutriferon.

Kajian membuktikan, seawal tiga hari pengambilan Nutriferon sudah mampu meningkatkan potensi sistem imun badan kepada yang lebih baik, dan bermanfaat bagi pesakit hepatitis C kronik. (Sumber 1, 2, 3)

  • meningkatkan penghasilan interferon semulajadi
  • mengaktifkan sistem pertahanan semulajadi badan dengan cepat
  • menggerakkan pasukan “cari-dan-musnah” sistem pertahanan badan

.

nutriferon shaklee harga

Nutriferon Shaklee harga berpatutan dengan kualitinya.

.

Siapa Perlukan Nutriferon?

Nutriferon diperlukan oleh semua yang berumur lebih 12 tahun yang mempunyai kehidupan yang sibuk, cara hidup penuh tekanan yang mana semua ini mengancam sistem imun badan.

Juga diperlukan oleh mereka yang mahu mengoptimumkan respon imun terhadap bahan pencemar semulajadi dan patogen dari persekitaran yang tidak boleh dilihat dengan mata kasar.

Bagi orang dewasa, saranan pengambilan ialah sebanyak satu sachet setiap hari selepas makan. Cuma larutkan serbuk Nutriferon di dalam secawan air sejuk atau panas dan mengambilnya. Ada juga yang menggemari untuk mengambilnya begitu sahaja.

.

Apa Kata Mereka Yang Mengamalkan Nutriferon?

.

Nutriferon, kalau nak cerita, selepas Vivix, dia la yang memberi impak kesihatan besar pada kami. Vivix – asbab baik denggi masa pregnant 8 bulan. Nutriferon – asbab si kecil gegerl dah kurang masuk wad. Dari 3-4 bulan sekali mesti masuk wad, tapi selepas umur setahun, bagi makan Nutriferon sendiri, 8 bulan dah tak masuk wad. Batuk or demam datang pun tak kerap. Walaupun masih ada.” (Puan Yat Hayati)

.

Kak Pia makan Nutriferon masa sakit. Pengalaman masa diri sendiri kena HFMD. Beberapa bulan kemudian anak pula kena HFMD. Bagi makan Nutriferon juga. Alhamdulillah asbab makan Nutriferon badan tak demam. Dalam 4 hari dah ok. Bintik-bintik dan sakit badan dah hilang. Sakitnya tak berlanjutan. Ulser kat mulut pun seakan terbantut. Keluar sedikit sahaja.“(Puan Tengku Sofia)

.

Syida makan Nutriferon time denggi. Alhamdulillah tak warded sebab platelet atas 150. Lagipun pilih duk rumah sebab menyusu. Tapi setiap hari gi emergency bertapa 4 jam untuk ambil darah masuk air. Platelet atas 150 pun macam sakit sangat dah. Tak tau la orang platelet 3 je time denggi tu rasa macam mana.”(Puan Nurul Syahida)

.

Nutriferon Shaklee : Harga Runcit

.

Dapatkan Nutriferon Shaklee sekarang juga. Dijual dengan harga runcit RM181.25 sekotak yang mengandungi 30 sachet untuk menguatkan sistem imun seisi keluarga. Penjimatan LEBIH lagi bagi ahli berdaftar.

DISCLAIMER: Produk ini BUKAN bertujuan mendiagnos, merawat, mengubat atau mencegah sesuatu penyakit. Tiada kajian dijalankan ke atas kanak-kanak, ibu mengandung dan menyusu (pengambilan atas risiko sendiri).

Baca juga entri Cara Meningkatkan Sistem Imun Badan untuk info detail tentang nutrisi-nutrisi yang diperlukan untuk membina sistem imun yang kuat.

nutriferon shaklee harga

Nutriferon Shaklee Harga Runcit RM181.25 sekotak (30 sachet)

.

Ainniah Zulkefli
Pengedar Shaklee Butterworth
Whatsapp 0164214704
CDO Seberang Jaya, Sungai Dua, Butterworth, Kepala Batas
Poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Kategori

Arkib

SUBSCRIBE

WhatsApp chat