Cara Makan Vitamin Shaklee Untuk Kesan Optimum

Cara Makan Vitamin Shaklee Untuk Kesan Optimum

Bila beli vitamin banyak-banyak ni ha mulalah konfius nak makan yang mana satu, berapa biji, waktu bila dan sebagainya. Kalau silap makan, bukan sahaja kemungkinan kurang berkesan lebih tinggi. Membazir duit pun satu hal. Dah timbul rasa tak puas hati plak kat sini....
Penyebab Jerawat Di Wajah dan Cara Mengatasinya

Penyebab Jerawat Di Wajah dan Cara Mengatasinya

Pernah terfikir tak bagaimana jerawat terjadi? Kalau jerawat jarang-jarang singgah tak mengapa kan? Tapi kalau dah berterusan muncul tak henti-henti, last-last kita yang hadapi tekanan perasaan. Pulak tu parut mula bertambah sana sini, lagi stress!!! Arrggghhh!!!...